Vegyi anyag nagykereskedelem Ragasztás-, és tömítéstechnika

2023-2024

Karácsony és új évKedves Partnereink, szeretnénk megköszönni Önöknek 2023. évi vásárlásaikat!
Az év vége, illetve az év eleje a következőképpen alakul:

  • Utolsó rendelésfelvételi és munkanap: 2023. december 20. szerda 09:00-ig
  • Utolsó kiszállítási nap, amikor a futár kiszállít: 2023. december 21. csütörtök
  • Első rendelésfelvételi nap: 2024. január 2. hétfő (az első héten az értékesítő kollegák telefonon rendelkezésre állnak)
  • Első raktári munkanap: 2024. január 8. hétfő
  • Első szállítási nap, amikor a futár kiszállít: 2024. január 9. kedd
  • 2023. december 21. és 2024. január 5. között leadott rendeléseket, továbbá webes megrendeléseket raktárunk 2024. január 8.-án után dolgozza fel.

Szállítási rendszerünk 2024-ben (szerződött partnereinknek):

  • 0 Ft és nettó 65000 Ft számlaösszeg között nettó 4500 Ft szállítási díj.
  • Nettó 65000 Ft számlaösszeg felett szállítási díj NINCS!

Boldog karácsonyt, boldog újévet, további eredményes munkát, és jó egészséget kívánunk, bízva a további együttműködésben: Stráhl Péter és a Neosil Kft. csapata. Tovább: klikk a 2023-2024 felíratra...

2023-as év a cég eddigi történetében meghatározó szerepet foglal el. Szeretném megköszönni vevőinknek és kollegáiknak azt az elkötelezettséget, ami a folyton változó és a piac teljesítményét tekintve hullámzó környezetben vállalkozásainkat és üzleti kapcsolatainkat közös munkával előre vitték. Remélhetőleg a jövőben is az eddigi lendülettel, együtt tudjuk építeni közös "karrierünket".  Visszatekintve erre az évre csak azt tudom mondani, hogy HÚHAAA! Miért is?! Végrehajtottuk a cég teljes körű átalakítását: logisztikai folyamataink és új kollegáink csatasorba állítását tekintve, melyről a későbbiekben szólok.

2024-es évet úgy kezdjük meg, hogy egyelőre nem változtatunk árainkon! Ennek oka, hogy ugyanazt az óvatos árpolitikát alkalmazzuk, amit 2023-ban, továbbá a forint is stabilizálódott, nincsen az a hektikus mozgás, ami az elmúlt 3 évet jellemezte. De az alábbiakban részletezett költségnövekményünk miatt minden bizonnyal kénytelenek leszünk árainkon korrigálni az év folyamán.

Az elmúlt évben a költségszintünk sajnos tovább emelkedett, melyet az alábbiak terheltek és a jövőben is ezek fogják terhelni leginkább:
Logisztikai szolgáltatónk az üzemanyagok jövedéki adójának emelése miatt minden bizonnyal változtat árain, továbbá saját járműparkunk fenntartása és üzemeltetési költségeink is számottevően emelkedni fognak (üzemanyagok, szervíz, útdíjak).
Az ismert, új hulladékgazdálkodási illeték mértéke az első bevallott, elmúlt negyedév szerint háromszoros költséget jelent, mint az eddigi környezetvédelmi termékdíj.

Ebben az évben is tovább erősítettük márkánkat, új termékeink a Csavarrögzítők, az MMA Rapid gyorsragasztó, Thermo szigetelő pisztolyhab, Tűzgátló pisztolyhab. Új, magyar gyártónktól érkező kéztisztító paszta és glicerines kézkrém.

A 2022-ben a megtervezett személyi változások kivitelezése és azok ütemezése egyik értékesítő kollégánk 2023 év elején történt távozásával teljesen felborult. Az év első negyedévében a már betervezett 2 új kollégán kívül, még 3 új értékesítő kolléga kezdte meg a munkáját. Részben új területeken, részben a régi területek átformálása után májusra foglalták el helyüket, és az év második felére teljes értékű Neosil-es értékesítőkké váltak, ami nem kis mértékben köszönhető három kollegánknak: Bakk Zsoltnak, Krénusz Csabának és Stráhl Tamásnak.
2024 év elején egy új értékesítő kolléga kezdi meg működését:
Ujhelyi Tivadar, Aki régi motoros a piacon, így biztosított termékeink minőségi képviselete a Dél-Dunántúlon.
Stráhl Tamás visszakerül az Észak-Pesti régióba, ott folytatja értékesítői tevékenységét. Gáspár Balázs kollégánk pedig átveszi Krénusz Csaba Dél-Budapesti, megmaradt területét a január-februári időszaktól kezdődően.
Krénusz Csaba vezető értékesítőként motiválja a csapatot és velem karöltve dolgozza ki az értékesítési stratégiát.  

Marketing tevékenységünk felülvizsgálat alatt áll, egy hosszútávú marketing tervet készítünk elő, mely mind a cég, mind a márka ismertségének hosszútávú építését, mind a vevőink elismertségét szem előtt fogja tartani. Első körben a webshopunk, weboldalunk fog megújulni…

Új cégközpontunkat és logisztikai bázisunkat elfoglaltuk, teljes gőzzel működik, ami az elmúlt főszezoni hónapokban nagyon jól vizsgázott. Termékeink raktározása és az összes munkafolyamatunk egy helyre történő koncentrálása, ebből adódóan a piac kiszolgálása egyszerűbbé, hatékonyabbá vált, ami mind a központban dolgozó kollégák, mind az értékesítők megelégedésére szolgált. Jól sikerült szeptember végi, első nyílt napunk, ami a vevőink és a részt vevők visszajelzései alapján tovább erősítil cégeink közötti kapcsolatokat.   

Raktárkészletünket hétről hétre megvizsgáljuk, szükséges-e az utánrendelés. Jelenleg nem tudunk olyan alapanyag hiányról, ami akadályozná termékeink gyártását.

Kiszállításainkat mindenkori raktárkészletünk terhére pontosan teljesítjük. Amennyiben téves kiszállításra kerül sor igyekszünk belátható időn belül javítani a hibát. Ezúton is köszönjük türelmüket és segítségüket!

Üzletkötő kollégáink a rendelés felvételét gördülékenyen végzik, továbbra is túraszerűen keresik fel Önöket. Rendeléseik már másnap kiszállításra kerülnek, ha reggel 09:00ig adják le. 09:00 után leadott megrendelések 48 órával később kerülnek leszállításra.

Kérdése van?

Értékesítőt keres?

Partnereink